مست الست

مست الست

گلچین شعر ناب ایران و جهان
مست الست

مست الست

گلچین شعر ناب ایران و جهان

ویرانی

بوی باروت ،

عطر زنی ست

که دل در گرو سرباز دشمن دارد

و با هر شلیک می‌میرد.

کمینگاه ،زنی ست

در انتظار.

ویرانی ،زنی ست

که دلش می تپد

و خاموش است.

سربازها را مرخص کنید

بگذارید زنان عاشقی کنند

دنیا بهتر خواهد شد.

.

#مهیار_مظلومى

نظرات 3 + ارسال نظر
استیونس پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 23:06

سلام دوست عزیز.ببین چقدردوستدارت دوستدارته که هنوز دو هفته از رفتنت نگذشته که اومدند و دلتنگتند!!! خوش بحالت.
ازطریق وب خاطرات تصویری با وب زیبایت آشناشدم.
خوشحال می شم تو هم به وب من بیایی و اگرخواستی دوستان وبی مراهم جزودوستان وبی خودت دعوت کنی...
منتظرتما.

درودها نازنین
سپاس از مهرت
سبز باشی

استیونس پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 22:44

سلام دوست عزیزوبلاگ نویسم.
من استیونس هستم.مذکر.مجرد.42ساله.شاعرونویسند هام 22ساله و تاکنون 6 جلد کتبم به فارسی چاپ و منتشرشده.لیسانس زبان و ادبیات فارسی ام و دانشجوی دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزادم...کمی هم انگلیسی و فرنچ خواندم. خوشحال می شم به جمع دوستان وبی من بپیوندی و نظربگذاری.ضمنا من هرمطلبی داشته باشید به اسم خودتون در متن وبم به عنوان پست وبم می گذارم.
بی صبرانه منتظرت هستم.
ضمناوب شماهم بی نهایت زیبا مفیدوموفقه.
امیدوارم آینده زیباتروموفق تری در پیش داشته باشی.
برای من که سال پربار پر از دوستی و مفیدی شروع شده هنوز هیچی نشده.
آدرس وبم هست :
www.krasoos.blogfa.com
ضمنامنم بی اجازه لینکت کردم.

درود دوست جان آدرس وبت اشتباهه انگاری

علیرضا جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 01:39

بزرگوار یه سر به وبلاگت بزن........میدونی چن روزه پست نزاشتی؟

درودها دوست برگشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد